Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

2015 - 2018 ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ



Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει...

- Μάρτιν Νιμέλερ   Martin Niemoller
Γερμανός θεολόγος,λουθηρανός πάστορας
αυτοβιογραφικό ποίημα

Το ποίημα αυτό συνοψίζει την νοοτροπία του φιλήσυχου ανθρώπου/ερπετού , της διπλανής πόρτας...
Είναι ο ''έντιμος άνθρωπος ο κυρ Παντελής'' του μεγάλου Πάνου Τζαβέλλα

Αν λοιπόν το μεταφέρουμε στην σημερινή ελληνική πραγματικότητα θα πούμε:
- Όταν καταργήσανε το 5ευρω από τα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων δεν έδωσα καμία σημασία...
- Όταν οι ανασφάλιστοι απέκτησαν δωρεάν πρόσβαση στις δημόσιες δομές υγείας, δεν έδωσα σημασία...
- Όταν καθιέρωσαν το σύμφωνο συμβίωσης δεν έδωσα σημασία γιατί δεν είμαι ομοφυλόφιλος...
- Όταν παρέδωσαν την Ολυμπία και την Ιονία οδό δεν έδωσα σημασία γιατί δεν είχα θρηνήσει θύματα στην οικογένειά μου...
- Όταν παραδίδουν κάθε μήνα καινούργια νοσοκομεία, δεν δίνω σημασία γιατί είμαι γερός και δεν αρρωσταίνω...
- Όταν σταμάτησαν να απολύουν δημόσιους υπαλλήλους, δεν έδωσα σημασία γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος...
- Όταν άρχισαν να δίνουν πάλι βιβλία στα σχολεία και όχι φωτοτυπίες, δεν έδωσα σημασία γιατί δεν έχω σχολικά παιδιά...
- Όταν ξανάνοιξαν την κρατική τηλεόραση που είχαν κλείσει οι πασοκονουδού, δεν έδωσα σημασία...
- Όταν ακούστηκε πάλι η φωνή της Ελλάδας στην Ευρώπη και όχι μόνο, δεν έδωσα σημασία γιατί είχα μάθει να είμαι υπόδουλος...
- Όταν ήρθαν οι εκλογές δεν έδωσα σημασία για τα επιτεύγματα της πρώτης Αριστερής Κυβέρνησης και κατέστρεψα τη χώρα...
Το τελευταίο ευτυχώς ΔΕΝ θα αφήσει ο αριστερός πολίτης αυτής της χώρας να γίνει , γιατί πλέον ΓΝΩΡΙΖΕΙ...

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου